Апокаліпсис: Друга Світова війна



1-я серія. Розв'язання війни / Aggression За допомогою рідкісних кіноматеріалів 1939 фільм яскраво відтворює події початку війни, включаючи напад на Польщу і створення Лодзинського гетто. 
2-я серія. Нищівна поразка / Crushing Defeat Ця серія присвячена самим похмурим дням війни, коли в 1940 році в результаті бліцкригу Німеччина окупувала Францію і проводила бомбардування Англії. 
3-я серія. Світ у війні / Shock У 1941 році відбувається запекла битва за Москву і раптовий напад Японії на Перл-Харбор. Конфлікт приймає воістину глобальних масштабів. 
4-я серія. Корінний перелом / The World Ablaze У південно-східній Азії, північній Африці і Росії продовжуються жорстокі бої; у війну вступають США; фашисти ініціюють т. зв. остаточне рішення. 
5-я серія. Найбільші десантні операції / The Great Landings Серія присвячена кампаніям, які зіграли важливу роль у закінченні війни, включаючи висадку військ союзників у Нормандії і висадку десанту США на Сайпан. 
6-я серія. Кінець кошмару / Inferno Війна наближається до завершення, гітлерівські армії відступають під натиском сил союзників. США завдає ядерний удар по Японії, щоб перемогти її.

Скачати або переглянути фільм онлайн: http://fs.ua/item/i1KJHsau0N03gDx1rVze7lu

Коментарі